onsdag 31. oktober 2012

Første blogginnlegg!

Heisan! I dag har læreren vår gitt oss beskjed om å skrive litt om sjangeren ''blogg''.

Grunnen til at sjangeren blogg har spredt sånn rundt seg de siste årene, tror jeg er på grunn av at personlig mediert medier er blitt mer og mer populært i det siste. Flere og flere har begynt å lese blogger, lage blogger og kommentere på innleggene. Det har blitt en slags trend.

http://sophieelise.blogg.no/
Denne bloggen ligger på listen over de 100 mest leste bloggene i Norge. Denne appellerer spesielt til meg. Det har med at det blir skrevet om ting om jeg liker og interesserer meg for. For eksempel mote, utseende, trening og jentete dilemmaer. Utformingen synes jeg også positivt om. Den har rosa bakgrunn, rosa skrift og fine bilder.

Dersom jeg selv skulle hatt en personlig blogg hadde jeg nok skrevet om lignende temaer som bloggen til Sophie Elise. Hadde kanskje skrevet litt mer om trening og helse, men hadde også skrevet om mote, utseende og venner. Jeg kunne likevel ikke tenkt meg en personlig blogg. Det er noe jeg ikke orker å ta meg tid til. Jeg er ikke den i gjengen som tar bilder av alt og alle, så tror ikke jeg er helt ''blogge-materiale'' uansett.

1 kommentar:

  1. Hei,
    Fin layout og bakgrunnsbilde, blogg-innlegget er bra skrevet og er både lett å lese og fengene for leserne. Forsett med det gode arbeidet!
    Mvh Carina

    SvarSlett